Politica de retur

Clienții au posibilitatea viitoare de a denunța Pachetul de access achiziționat online și de a cere returnarea contravalorii Pachetului de acces, prin achitarea unui procent de 10% din valoarea totală + TVA a Pachetului, odată cu efectuarea comenzii, acesta reprezentând taxele de procesare aferente.

Astfel:

  • Utilizatorul, are dreptul de a se retrage din Contractul la Distanţă și de a renunța la Servicii până la data accesării Serviciilor, dar nu mai târziu de 14 zile înaintea evenimentului. Pentru a exercita dreptul de retragere Utilizatorul va transmite către Societate o informare cu privire la decizia neechivocă de retragere din prezentul Contract, fără a fi necesară o justificare a cererii, printr-o scrisoare trimisă prin poștă sau e-mail la adresele mentionate in sectiunea Contact.
  • Vânzătorul are obligaţia de a comunica Utilizatorului confirmarea de primire a retragerii, iar în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la primirea din partea Utilizatorului a declaraţiei de retragere din Contractul la Distanţă, va restitui acestuia, plățile efectuate de acesta pentru Serviciile și/sau Produsele la care a renunțat.
  • În cazul în care Utilizatorul face solicitarea de restituire cu 13 zile – 7 zile înaintea evenimentului, va fi returnată 50% din valoarea Pachetului, după ce a fost reținută în prealabil taxa de procesare de 10%
  • Vânzătorul va returna Preţul folosind aceeași metodă de plată pe care a folosit-o Utilizatorul, după pentru Comenzile achitate cu card bancar, prin restituire în contul din care a fost efectuată plata